כל מה שחובה כשקונים דירה, מוכרים דירה ומשקיעים בנדל"ן - זה שווה לכם כסף!

איך לאתר השקעות אטרקטיביות מניבות בארה"ב.

 

איך להצליח בהשקעות נדל"ן בארה"ב בצורה הנכונה, הבטוחה , והטובה ביותר , השקיעו עם המומחים .

נדל

מה תבינו בסיום קריאה בדף זה :


וורן באפט המשקיע הטוב ביותר בעולם בראיון ל-CNBC : 

"משקיע אמיתי לומד לאהוב ירידות בשוק - שמשמען ששוב ניתן למצוא עסקים טובים במחירים נמוכים, היכן שיש משבר ישנה הזדמנות !"

 "הייתי קונה מיליוני בתים פרטיים בארה"ב אילו יכולתי, אם קונים את הבתים במחירים של היום ומחזיקים בהם לטווח ארוך, השקעה כזו יכולה אפילו להניב תשואה גבוהה יותר ממניות"


קבלו 5 הצעות ומידע רב ערך מהחברות המובילות בתחום ההשקעות בנדל"ן בארה"ב ללא כל התחייבות מצדכם.

לשיחת יעוץ חינם  מהיועצים המומחים בתחום  הכניסו את פרטיכם בטופס בתחתית הדף.


השקעה   החל מ 100,000  ש"ח בלבד!  וזאת עם קבוצת משקיעים עם ליווי מלא פיננסי, בנקאי ומשפטי!

 
 

נדל

למה להשקיע בארה"ב?

כולנו שמענו על  משבר הסאבפריים הגדול בארה"ב  כאשר דירות, בנינים, ובתים  ברחבי ארה"ב נעזבו בידי רוכשי הדירות אשר לא עמדו בתשלומי המשכנתא והבנקים "נתקעו" עם עשרות אלפי דירות אשר אותם הם אינם יכולים ורוצים לנהל, בנק הינו גוף פיננסי וכאשר הבתים ננטשו נשארה בידו ערובה אשר הוא אינו מעוניין לטפל בה.

בתים אשר נמכרו במאות אלפי דולרים לפני תחילת המשבר במקומות אטרקטיבים בשכונות אטרקטיביות נמכרים היום בסכומים מגוחכים, היות ורבים מתושבי ארה"ב אינם יכולים לקבל היום משכנתא בגלל הנוקשות שנוצרה בתהליך מתן המשכנתא נוצר שוק עצום של שוכרים מצויינים לנכסים אלה.

המשבר בארה"ב נמצא כיום לדעת כלכלנים מובילים בשלב בו חל תהליך של התייצבות ומכאן ההזדמנות, אותם נכסים שכיום אנו יכולים לקנות בסכומי כסף מזעריים יחסית לשווים האמיתי מהווים הזדמנות כלכלית הן כתשואה והן כהשבחה.

נכסים טובים ויציבים בשכונות טובות נותנות תשואות גבוהות ויציבות, אך הכסף הגדול טמון בהשבחה העתידית של הנכס בעת מכירתו! ועד מכירתו נזכה לתשואה יפה ויציבה.

ניתוח האופציות העומדות כיום למשקיעים 

אם   נשווה את את נושא ההשקעה בארה"ב  להשקעות בנדל"ן בישראל ולממוצע הנכסים בארץ נגלה שבארץ ניתן להוציא במרכז תשואה של 3 אחוז ופרפריה  4.5 אחוז במקרה הטוב, בנוסף לכך על פי מגמות הנדל"ן בישראל ההשבחה הגדולה בהיקף הנכסים מאחורינו בשלב זה.

השקעה בבורסה בישראל  בימים אלה הינה ספקולטיבית ביותר , אם נשים את הכסף בבנק נוכל להשיג ריביות מגוחכות של 2 - 3 אחוז במקרה הטוב.

המשבר בארה"ב לדברי מומחי נדל"ן הוא הזדמנות הבאה וזאת בתנאי שנעשה זאת בצורה הנכונה, במקום הנכון.

נדל

איך מתבצע התהליך? לאחר שתכניסו את פרטיכם 

שלב א - סקירה טלפונית

החברות  המובילות בתחום ההשקעות בנדל"ן בארהב יצרו עימכם קשר טלפוני ויסקרו בפניכם את תחום ההשקעה יצרו עימכם קשר  טלפוני, במידה  ותחליטו כי תקבלו חומר רב ערך בנושא השקעות נדל"ן בארה"ב כמובן ללא שום מחוייבות מצדכם.

שלב ב - פגישה אישית

במידה ורק במידה והנושא יעניין אותכם תוכלו לקבוע פגישה עם אחד מנציגי החברות הרלונטיות לכם ולקבל סקירה מעמיקה בנושא ההשקעה בארה"ב, שוב ללא כל מחוייבות מצדכם.


למה כדאי להכניס את פרטיכם


מי  הן החברות   - החברות מהן תקבלו פרטים הן המובילות ביותר בתחום
לאחר בדיקה מקיפה של עשרות חברות המובילות והגדולות בתחום הנכסים בארה"ב  התקשרנו עם החברות המובילות בתחום על מנת שיוכלו לתת ליווי מלא ללקוחותיה לאורך כל תקופה ההשקעה בכל אספקט אפשרי החל מאיתור נכס אופטימלי במיקום שיניב הן תשואה יציבה וגבוהה והן השבחה עתידית, ועד ניהול נכס בצורה הטובה ביותר.
החלטנו להתקשר עם חברות אלו בגלל  פרמטרים אותם מספקת לנו החברה והם מוניטין, אחריות, ותק וליווי למשקיעים בכל תקופת ההשקעה.

האם אוכל לראות את הנכסים  במו עיני
קיימת האפשרות שנציג החברה  ימתין לכם בשדה על מנת שתוכלו לראות את הנכס, ולהתרשם, בנוסף לכך אחד היתרונות הגדולים בארה"ב היא השקיפות והסדר לגבי כל הנוגע לנדל"ן.

אלו נכסים נמכרים
הנכסים הם נכסים שנקנו במאסה מהבנק אחרי שעברו תהליך בדיקה קפדני לגבי טיב המבנה , טיב האיזור, הנכסים הנם נכסים אטרקטיבים בלבד חדשים שעברו שיפוץ מקיף לפני הכנסת שוכר.

האם אתם מחוייבים למשהו לאחר שהכנסתם פרטיכם?
אתם אינכם מחוייבים לדבר, קבלו פרטים בצורה טלפונית ובמייל במידה ותרצו, ואם תחליטו להתקדם תיקבע עימכם פגישה אישית עם מומחה בתחום.

מי מנהל את הנכס מי מלווה אותי
החברות ילוו  אותכם בכל שלב ההשקעה החל מהאיתור ועד ניהול הנכס מרמת איתור השוכר , טיפול בשוכר , טיפול בתקלות במושכר בכל הרמות , אתם מקבלים שקט נפשי מוחלט הרבה יותר מאשר כל דירה להשקעה הנמצאת בארץ.

ועוד שאלות רבות וטובות
אני מניח שישנם עוד שאלות רבות וטובות , נשמע לחזור עליכם בשיחת חינם על מנת לספק לכם פרטים נוספים הכניסו את פרטיכם לטופס ויועץ מקצועי יחזור אליכם עם כל התשובות לכל השאלות

שלח פניה שם מלא:
טלפון:
דוא"ל:
פרטים:
הודעתך נשלחה בהצלחה